hemma

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att min älskling ska komma hem så jag kan pussa på han!
Känns både skönt och tråkigt att vara hemma, Skönt för att sova i min säng, och tråkigt för det är mysigt hemma och för att det är söndag idag:( jag ogillar söndagar, jobb imorn och en hel jobbvecka kvar till helg igen. Vet ni sen då, då är det bara en jobb vecka till sen går jag på min semester så himla fruktansvärt skönt :):) hoppas på sooooooool hela veckoran , 30-31-32!!

hm är det nått bra på tv ikväll tro? säkerligen inte, ska ta mig en titt på tv.nu  . Annars har vi lite att styra med här hemma, ser förjävligt ut rent ut sagt, har ju hållt på och meckat en grej i vardagsrummet så ikväll ska vi färdigställa det så vi kan få nån ordning här hemma. Gillar inte när det är stökigt!

älskliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing kom hem nu!

På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0