Inget kul alls :/

ligger i sängen med datorn i knät, är väl meningen att jag ska somna om, men det är svårt..
Var uppe förut, hade sminkat mig och skulle äta frukost, men det gick inte, Mådde så grymt illa och var så yr så fick bli att tvätta av sminket och hoppa ner i sängen igen =/ var verklige laddad för att jobba idag och sen glädjas åt att gå på semestern sen, men aa nu blir det ju inte samma sak, men ändå super skönt med semester. Måste bli frisk först bara.

Men annars då, händer inte så mycket, Sandra och Emma är hemma på semester i sverige vilket är super kul:) Idag är dem i liseberg och jag är galet avundsjuk, vill med dit. Jag och mannen ska till Sthlm v31 tror jag, då blir det lite mys på grönan blandannat, det funkar men liseberg är ju roligare atraktioner, men grönan är mysigt, lagom till oss för mannen är inte så över förtjust i karuseller precis.  Så får det bli, ska även ta lite mer småtrippar under semestern får se vad som sker helt enklelt, tar det lite som det kommer. Men ska iaf inte slösa bort någon dag, den saken är klar iaf!

Nahepp, ska försöka sova, eller om man ska lägga sig framför en film?


Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas ni har tid för ett besök hos mig när ni är i Stockholm?! Allt bra med dig?

2009-07-18 @ 20:21:37
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0