Laktos!

Glömt säga att jag blivit känslig för mjölkprodukter den senaste tiden:/ absolut inget kul alls. Och såklart tänker jag mig inte för när jag levt i 21 år utan att vara laktos. Så idag käkade vi flygandejacob till middag- Där det är en massa grädde i ( kanon för en laktos) Och till efterrätt hade jokke med sig hemmagjod glass in som han fick av våra supertrevliga grannar när han hjälpte dem med deras tv! Ja så ni kan ju gissa hur jag mår nu. Fick världens magkramp när jag satt i mig allt detta. Fan vad jag hatar det, jag som älskar glass, som tur är så klara jag typ nån glass då och då utan att få jätte besvår men blir det för mycket då äre kört!! Borde gå till läkaren och se om jag kan få några tabletter, minns att min kusin åt tabletter när det tex var kalas och man åt tårta och sådär! nu vet ni:D hehe

Ska ta en sval duch sen hoppa ner i sängen och digga till nån märklig musik som verkas spelas över hela gottfridsberg, hahah kanske är en döv som sitter där hemma och diggar!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Erica

oj då, då vet du hur jag känner mig ibland ;) hehe. Akta mjölk i samband med sprit också ;) Det kan gå illa. :/

2009-07-03 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0