så varmt!

Sitter på balkongen och glor, dricker ett stort glas iskallt vatten, känns som jag drukigt miljoner liter idag, så himla kvavt vamt ute. Hoppas verkligen värmen och solen håller i sig över helgen oxå så jag kan ligga och pressa!

Slutade kl 4 idag, gött. eller a 30 min mindre än vanligt men det känns faktiskt, jobbet idag gick riktigt bra faktiskt så det var kul, hoppas det går bra imorn med så man kan riktigt må bra av att det är helg:)Men iaf när vi slutade öste jag hem på min hoj, och sen dess har jag typ städat av lite på toan, man ser allt damm så fort där inne. sen har jag diskat och sådär så nu är jag värd att sitta här ute och njuta.

Äntligen fredag imorgon, fy tusan vad skönt det ska bli.. 1 vecka närmare min semester.

Nahepp det var det. här är en inte en så bra bild på utemöblerna, men där är dem iaf:) lite blommor som fattas men sen så.



Ha en bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Stor balkong eller ? :) ser så ut, känns som vi inte får plats med nåt bord ens. haha..!

2009-07-02 @ 20:50:29
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0