soffpotatis..

Ligger här i soffan och kollar runt lite, Har precis suttit ute på balkongen och läst en hänt extra:D haha köpte med mig den förut när jag var på ica,  man missar ju alla skvallertidningar när man inte jobba som frisör! Men nu är jag påläst igen!

Vad har jag mer hunnit gjort sen jobbet!? jo just ja, Jonas från jobbet kom hit så klippte jag han, trevligt. sen ja efter det har det inte hänt mycket, ica somsagt sen degat.
Ska börja med maten så småningom, mannen är och spelar golf så ska ha maten serverad när han kommer hem tänkte jag, får bli fläskfilé, ris och pepparsås- mumma. Sen så ska kvällen bara bestå av mys, ska göra en fruktsallad till efterrätt som vi kan äta på framför tv, hoppas det är nått bra att se, är ju typ aldrig nått längre:/ så få kolla tv.nu och se vad jag ska sikta in mig på- spännande hörrni:D hehe.

2 Dagar kvar till helg, helt fantastiskt skönt. Veckor går ju rätt fort även om måndagar känns hemska ibland (typ jämt-haha)
efter denna vecka är det bara 2 veckor kvar till semestern och det ska bli så himla gött så det finns inte, ska njuta av varenda dag. Jaaa nu vet jag, ikväll blir det semester planering! spännande spännande.

Ne hörrni, maten vare ja, Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0