Vart tog Lördagen vägen?

Herregud har sovit bort hela dagen :/ Blev riktigt hårt igår med tanke på hur jag mår idag. Shit allså, och som vanligt tänker man "aldrig mera" men har legat och tänkt på det nu att är det verkligen värt att dricka alkohol för att ligga döende dagen efter?
Nu tänker väl visa att man kan ju dricka med måtta och ja det menar jag med (ibland kan det va svårt dock) men man blir ju ände seg och trött dagen efter! äsch yrar.

Gårkvä'llen var iaf riktigt rolig. Jag och Adeline satt och drack och sjöng sinstar, inte igår så det var riktigt kul.
Senare stack vi ner och hängde hos simon en litern stund, och senare kom limon och vi öste in till stan ;) Där det fortsatte med drinkar och tequila(stavning) Farligt iaf. Var på platens och platå. Träffade på min man och folk på jobbet. Det är nu det börjar bli suddigt och jag och mannen vinglar hem till oss. Vaknar till och bara slås tillbaka i sängen av huvudvärk och illamående och tycker synd om sig själv.  Men det är ju självförvållat! kul vare.

Nu ska jag och mannen kombinera ihop en lunch/middag, lite lagom sent sådär. Blir tacos, mums älskar det, hoppas det smakar bra i mitt tillstånd nu vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0