090507

hejhopp. Inget kul alls att skriva blogg just nu när det inte verkar funka - inga bilder eller nått!? somsagt är det bara jag som har problem? Idag har vi varit på ikea och myst runt, riktigt trevligt blev mat på chili. Efter det så åkte vi till Landeryd och slog lite på ranchen och i bunkern- det sistnämnda är inte min favorit direkt- fy! Nu håller vi på att fixa upp våran klocka vi köpte för ett tag sen, återkommer med bilder på den när allt är klart och bloggen är på min sida. Annars då? helgen har varit fruktansvärt skön- lung, igår grillade vi med jokke´s päron- mums efter det så åkte vi hem och slängde oss i soffan och mös. slocknade ganska fort. Men idag är det söndag, jag ogillar söndagar, helg är så mycket skönare än veckodagar men men jobba bör man, glad jag har ett jobb. Men just nu är semestern mer än välkommen- gud vad skönt det ska bli! Godnatt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0