090602

jag har varit en fruktansvärt dålig bloggare de senaste dagarna, har helt enkelt inte haft lust tid eller ork, men nu kände jag mig mer eller minder tvingad, hehe.
Sitter här med färg i utväxten, sjukt skönt att bli av med den- har dragit ut på tiden en del så den var rejäl må ja säga.
har även tvättstugan ikväll, allt är nog klart där nere men ska bara hitta orken till att hämta upp den- har till 23 på oss.

men jq vad har jag gjort sen sist. Lördagn bestod av krök, sjukt sjuk utgång kom hem när solen gick upp. Söndagen kokade vi i 30n grader och inte ett moln på himlen, blev att ligga och sola och även tvätta peggan, hann även grilla oxå ;) sen var det måndag igen =/ tråkigt att helgerna går så fort. en gårdagen bestod av jobb, sen blev det ut och slå lite golf, även igår riktigt varmt ute så var mindre kul att sitta inne och jobba men men. Idag då, jobbat sen hem och bytte om och öste ner till gymmet, det nyöppnade som jag och adeline tecknade årskort på dock hade dem ändrat öppningsdatum så det blev ingen träning, väääldigt irriterande, men bara påt  nästa vecka :)

Bjuder på lite bilder som knäppts under helgen.








Ettparstycken av många fler. Nu ska jag tvätta ut färgen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0