090611

hej på er! Precis gjort mat, lite sent, men mannen har varit ute på en golfrunda så därför. Sitter och kollar tv och väntar på att han kommer hem så vi kan äta :) Jag själv har sysselsatt mig åt att duscha och kollat på film " i taket lyser stjärnorna" , läste den boken på gymnasiet på svenskan, eller var det högstadiet? ajja struntsamma läst den har jag gjort ialla fall. Filmen var bra, handlar om en tjej vars mamma har diagnos cancer- sånt berör mig så djupt, blev därför en hel del tårar under filmens gång. Jag hatar fullständigt HATAR sjukdomar och allt som har med döden att göra, men vem gillar det igentligen!? usch!! Nu ska jag duka fram på bordet, och som ni ser funkar det inte med några bilder idag heller! Godnatt

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycks om min senaste photo shoot?

2009-06-11 @ 21:20:28
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0