Allt sätter sina spår!

Godmorgon, sitter och försöker få i mig en macka, sjukt jobbigt är så himla trött idag allså:/
Gårkvällen var super trevlig/rolig. Jag och kusin åt god mat på steve´s, sen gick vi och satte oss och drack " en stor stark" blev 2, fruktansvärd gott öl för stt vara fat öl, kall och mumsig. Sen ble det betner och co, riktigt roligt :) Magnus är ju helt klart bäst, sen är det inget fel att titta på han med ;) hehe.
Men bara för jag är så trött och det blev sent så känns det fan som dom där ölen satte sina spår, men kan det stämma? näe jag inbillar mig.

Snart dags att stryra cykeln ner mot jobbet, jag orkar inte, har inga krafter kvar, längtar nått sånt fruktansvärt till helg, och framför allt till semestern, hur skööööönt är inte det. Hopppas verkligen det är så här varmt då som nu.

ha en bra dag allihopa, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0