hej solen

En super fin kväll har det blivit, solen lyser och det är perfekt ute.
Jag och Amelie tog en promenad till Valla och lirade minigolf och åt glass, vinst till mig, ovanligt så det var roligt :)
Riktigt mysigt att promenera genom gamla linköping och allt :) Måste vi göra flera gånger.
Nu har jag precis satt potatisen på spisen, deyt blir potatismos och ungstektfalukorv till middag- sen middag idag eftersom mannen är och spelar golf och jag oxå varit iväg. Men det blir bra hoppas det är nått bra på tv, tycker nästan aldrig det finns nått att se.

Dagen på jobbet gick segt, det går segt nu men hoppas det vändern snart! Fick iaf höra en roligt sak som fick mig på mycket bättre humör:) Annars då, längtar till semestern, så sugen på att hitta på en massa roligt, en sväng till sthlm och grönan blandannat, eller kanske blir liseberg, sen lite andra små trippar, vi får se- kör på lite spontant, det blir roligast då. Men en sak bli dunder kul men det säger jag inte här än ;););)

Vad ska ni göra för kul midsommar, mina planer är helt klara, me det blir nog bra.
Dags att kolla till maten ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

wiiiihuuuuuu :D:D:D

2009-06-16 @ 22:44:02
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0