Helg:)

tusan vad gött,då var man hemma efter en dag på jobbet. slutade 3 idag:) Nu sitter jag och väntar på att min man ska sluta jobbet och komma hem :) saknar han. Ikväll blir det somsagt en myskväll framför tvn :) Idag har Nkpg sin bal- tusan vad jag vill göra om den dagen, hela studentveckan skulle va kul att göra repris på- lyckligaste dagarna i hela mitt liv, fan vad kul vi hade :) Synd bara att nått man längtat efter sååå länge går över på så kort tid. men det var en riiiktigt rolig tid somsagt :) Grattis alla studenter! Nu ska jag fixa lite sen hoppas jag han kommer så ska vi handla lite gött till kvällen :) ha en kul helg ( fan konstigt det är? hela raden där uppe där man väljer textstil och allt är borta:S så för er med? går ju inte lägga in bilder!!! ) och att det inte blir några rader emellan de jag skriver, riiiktigt irriternade

Kommentarer
Postat av: emma

pluttis, jag saknar dig..



puss och kram

2009-06-06 @ 15:22:49
URL: http://heykiddo.blogg.se/
Postat av: Marie

Du & Adelin borde ta er tid för Stockholm någon helg tycker ja allt..

2009-06-09 @ 00:20:09
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0