En liten lista

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Jokke som ligger här jämter mig
3. Hur lång är du? 1,75?
4. Vilken var den senaste film du sett? I taket lyser  stjärnorna
5. Vem ringde du senast? Mamma=D
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? pling pling superstar inne på 3dje
7. Vad är dagens planer? Grilla med mina päron
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? förra veckan tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? mörkgrön
12. När vaknade du idag? 10
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? lite olika
15. Vilken plats föredrar du minst? plats o plats, att vara ute i regn
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag tror att då har jag en mysig liten familj, eller jag hoppas och vet att jag har det om jag får bestämma, kanske hus?
17. Vad skrämde dig som barn? fastna i en hiss
18. Vem fick dig att skratta senast? Jokke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? antagligen, vad är det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 4 kuddar
23. Hur många landskap har du bott i? 1st
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det har jag!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alla tre
26. Är du social? Ja, det tycker jag nog
27. Vilken är din favoritglass? Hm, Magnum mandel bland annat
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Absolut
30. Tycker du om kaffe? japp
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vänster
33. Kan du spela poker? nope
34. Tycker du om att mysa? Såklart.
35. Är du en beroendemänniska? till viss del
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Absolut!!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, men kan inte påstå att jag är en hejare på det, tappat mycket
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? både och
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder blir det väl mest, samt inredning är roligt
42. Äger du dyra smycken? Nej icke
43. Har du någon gång testat narkotika? nä!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukost
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sandra är helt galen :D sen finns det ju massa fler!
46. Välj ett ärr på din kropp? Under hakan
47. Vad har du för ringsignal? Nån vet inte vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? nääääe
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Adeline tror jag när vi skulle ut och parta
51. Kan du byta olja på bilen? kanske, vet iaf vart det är:D
52. Har du fått fortkörningsböter? kan va svårt
53. Vilken var den senaste bok du läste? hm, snabba cash tror jag
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? eh jovisst kör lite sköna moves,haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? telefonnummer på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? typ Lucia 07
60. Vilka personer utmanar du? De som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0