godmorgon solstrålar

:) sitter i vanlig ordning här i soffan och äter frukost nu och ser på tv. Så skön start på morgonen :)
ska till tåget om 30 minuter, så kommer Ewe till salongen och hälsar på :):):)
Konstigt att jag känner mig så trött idag även fast jag la mig typ 2 timmar tidigare än vanligt, då spelar det allså ingen rolkk. är det inte så att ju kortare man sover ju piggare är man , på morgonen iaf innan tröttheten kommer ifatt en?!
jag vet inte, sova är iaf riiiiiiiiktigt skönt!

Längtar tills jag kommer hem igen, då börjar min helg eftersom jag är ledig imorn- Rejääält skönt. .

Nä nu ska jag fixa det sista, ha en fin dag hörrni.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ja det ska jag göra. Men du har ju fått flytta och det är nästa minst lika roligt :) Allafall att flytta hemifrån! :D

2009-03-19 @ 14:17:14
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0