jag lever

yes, jag lever men har inte haft ork med mycket just nu, framför allt inte att sitta här.
Men nu tog jag mig tid, legat och softat med mannen ett tag, pratat om mig, usch jag blir så trött på mig själv, tänker för mycket- mår dåligt när jag får för mycket över mig, fan! allt sen aset i sommras som gör att jag inte vågar ta för mig för mycket.

Nog om tycka synd om mig själv fakta.
I helgen blir ju jag och mannen sambos på riktigt riktigt, då bosätter vi oss i lägenheten ( om nu våran fantastiska målare är klar då amatör) men det skall han vara för då tänker jag, eller vi menade jag bosätta oss där.
Igår var vi och storhandlade och lastade in allt gött i kyl o frys, har städat och fixat en hel del med, och konkat in alla kartonger, gud vad roligt det är :) längtar tills allt är på sin plats :)

Just ja en annan sak med; nån som brukar använda sig av matrix performa ( hårspray)?  En i miniformat, dvs handväsk storlek? jag brukar inte det, men igår åkte det ner en i väskan iaf. Väl på stan så upptäckte jag att min väska var lite fuktig på utkanten och tänkte då, smart ställt den i snöslask, men icke - det doftade hel del och allt i min väska var kladdigt, och mina 2 mobiler som låg i den, HEJ vattenskadade, såg ut som såntdär bubbelspel i displayen. kul riktigt kul. fan vad sur jag blev.  Så åkte till Media markt och kolla vad dem hade, så numera är jag ägare till en samsung u600- då vet ni.

Nu ska jag mysa med min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0