koppar fram

Godmorgon :)

Sovit underbart gott inatt :)
Kvällen igår slutade med att Amelie kom hit och vi kollade robinsson och drack god grogg:)
Frammåt halv 12 cyklade hon till sitt och vi gosade ner undertäcket och somnade som två stockar!

Hunnit med riktigt mycket nu, gick upp vid halv 10, duschade, sen gjorde jag muffins och diskade.
vi ska fira jokke lite i förväg idag med min halva så där av muffins baket :)
Har även diskat min servis som jag fått av min mormor- kändes som ett bra drag att ha den framme när dem kommer -hihih.
Annars sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det, det tar ju år innan det är torrt och nej jag har ingen fön, kanske dags att köpa en.




Nu är jag redo att släktisen kommer :)


Måste fixa vidare, kramhejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Nämen, har du ingen fön? :O

Gott med muffins :)

2009-03-22 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0