och vart har vi solen?


Bara för att man är ledig så har solen tydligen oxå gjort det? Hoppas på att den kommer strax :)
Sitter och äter frukost och kollar på vakna med the voice- blev ingen sovmorgon för mig på min lediga dag.
Väntar på att det ska plinga på dörren så mannen som ska fixa våran toaspol kommer, hoppas det går fort så jag kan fixa mig och gå in till stan. Sitter i mjukis nu, inte direkt sugen på att fixa mig än.

Vad ska ni göra ikväll då? denna fredag!
Jag tror inte jag ska göra så mycket, eller vi. Blir väl kolla let´s dance, sen ska vi göra hemmagjord pizza, gött. Så blir väl bara så kvällen ser ut, slappa. Vore ju igentligen kul att göra någonting annat när det är helg slappa är ju typ det enda man gör på kvällarna i veckorna. men men får se, har väl iofs lite att fixa med här hemma.

:) hörs sen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart, då tar vi en öl ikväll på uteserveringen ;D hiihi

2009-03-20 @ 09:17:10
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda

Hej! Det är strl 34-36, midjemåttet är ca 67 cm och över bysten ca 80 cm) Finns du i Norrköping eller Stockholm med omnejd får du gärna prova den om du är intresserad :)

2009-03-20 @ 17:54:03
URL: http://greenapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0