slöar

Ligger på soffan och ser på "Färjan" och har precis ätit, råstektpotatis och bacon.
Stinker även solarium, var nere och solade med Adeline förut som sagt. Var riktigt skönt, fick bli 17 minuter, kanske mycket eftersom jag inte solat på läääääänge men va tusan, nu ville ja det!

Dagen idag har varit bra, övade på min modell vilket gick riktigt bra tycker jag :) sen så kom mammi och jag la i hennes utväxt och klippte efter det hängde jag med mamma hem. Sen tog jag bussen hem till lyan.

Packade med alla mina saker hem idag, från salongen, känns så himla piss tråkigt. Men ska dit på onsdag och mysa med fika :)

Nu ska jag diska-ja vad kul!
sen blire dusch och "ballar av stål"

underbart att sooooooooooova ut imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0