söndagkväll

vill inte att helgen ska vara slut=/

Sitter i soffan och slösurfar runt.  Satt och skulle se på Mia och Klara men sen så visade det sig att det var det jag sett på svt play i veckan, men trodde det var det som gick i söndags, men icke.

Besök förut, det var trevligt, mamma hjälpte mig med gardinerna med, sydde upp dem. sen efter dem åkt så sydde jag upp dem andra vi har i vardagsrummet med, så nu var det klart. Kul det är med besök, gillar att fixa och greja baka och styra.

jahopp vad ska jag mer skriva, vi åt nyss med, jag gjorde ris kyckling, currysås och wokgrönsaker- mumsmums.
Väntar på att Adeline ska ringa och säga att hon har kommit hem, skulle vilja springa ner och säga "hejhopp" .

ne ska gosa lite med mannen, sen ikväll eller a senare typ till beck tror jag att vi ska inviga popcornmaskinen som joakim fick av mammi och pappi idag- får se om vi är sugna just nu ligger maten och guppar i magen fortfarande.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0