suverääääänt

Vaknade tidigare än någonsin idag, eller kanske överdrivet men halv 7 är tidigt för mig. pallrade mig upp och klädde på mig fort som attan. 07:15 kom golvfixarn, kvart i 8 gav jag upp, han slippade golvet med en maskin så jag trodde hela huset skulle rasa, så jag drog in till salongen och satt där och häckade istället.
Lugnt som vanligt, fick mitt hår klippt, skönt :) sen åkte jag hem till bror och malin, sen åkte jag och handlade med mammi och pappi och dem. Fick med mig två fönsterlampor hem och lite annat. vart skit bra.

och när vi klev innanför dörren hem till oss så insåg vi att golvet var klart, han ska bara komma imorn och fixa listerna. och vet ni? Golvet blev så jävla snyggt så det finns inte. Ska bjuda er på massa bilder när vi fått iorning på hyllan som ska upp i hallen med, är bara så nöjd- våran lägenhet är så himla super läcker :) tur det känns så;)

Till en annan sak, jag har hållt det lite hemligt men nu släpper jag en bomb:D haha eller kanske inte riktigt men lite..
Jag var på arbetsintervju i tisdags, och idag ringde han och sa att han väldigt gärna ville ha mig anställd där, så på Torsdag börjar jag mitt nya jobb med en utbildningsdag- det känns bra :) Närmare till jobber framförallt. 
Nu måste jag bara ha en cykel, vore helt underbart att trampa ner på en cyekl till jobbet, tröttsamt att gå varje morgon. Vi får väl se vad påskharren kommer med, haha.

Nu ska jag fixa lite.
ha det bra, kramkram

Kommentarer
Postat av: Erica

Så himla kul. Grattis till jobbet. Kul att du mår bra och ni har en fin lägenhet.

2009-03-26 @ 22:42:15
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Erica

Så roligt :) Grattis till jobbet! Kul att du mår bra och att ni har en fin lägenhet.

2009-03-26 @ 22:43:45
Postat av: Sandra

Åh vad kul att du fick jobbet snygging! Ses snart så får vi prata massa om det ;D

2009-03-26 @ 22:48:53
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: emmis

gratttttiiiis älskling :) glad jag är för din skull :)



och ser du tiden? i bergen är man uppe med tuppen, alltid!! ;D:D:D

2009-03-27 @ 07:02:53
Postat av: Malin

Kul sötis! men vad är det för jobb då? ska du sluta i stan? <3

2009-03-27 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0