thaisoppa

Nu har vi ätit middag, thaisoppa och ciabattabröd- gott.
Ligger i soffan och tittar på tv, tror jag ska spela lite supermario sen har jag även planerat ett bad och en ansiktsmask :)
Gött att min helg börjat idag:) somsagt ledig imorn, tänkte gå en sväng på stan efter rörmokarn varit här, måste hitta paket till min man, se vad det blir.

Fick min utväxt färgad idag, skönt. hatar när den smyger sig fram eftersom jag är sp himla ljus i vanligt fall så ser det ut som jag är flintis i botten, vilket mina kollegor hade väldigt roligt åt idag- hehe.

vädret då, vad säger man fybubblan vad gött det är med sooool det känns så vårigt och humöret blir bättre o bättre. hoppas verkligen det är så imorgon så jag promenera in till stan med solbrillorna på. Enligt tidningen skulle det vara fint iaf så får hoppas =)

mario, sen bad. sen är det massa bra på tv ikväll med :)
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

jo kanske, är så jävla dyrt och bo där vi bor nu. blir billigare om vi flyttar till ngt mindre eller ihop med peters kompis.

2009-03-19 @ 22:18:58
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0