Tidsfördriv

Snodde denna lista inne hos emma :)

Du heter:
Johanna
Smeknamn: Jolie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika, sorgsna passar väl in?
Beroende av:
Kärlek, vänner familj, sen är väl massa godsaker ett beroende för mig, dock ett mindre bra beroende
vem behöver du mest just nu:
. hm vet ikke sängen är jag i behov av
Vad tror folk om dig?
Jag hoppas som tror och ser mig som en snäll och omtänksam människa
Stämmer det? jaaa
Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonen tror jag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "
Hej gullet. Hoppas allt är bra. Har du mycket o göra imorgon bitti? ;)PussPuss"
Var bor du?
I min och min sambos lägenhet, Linköping
Trivs du där: Jag trivs som fisken i vattnet
Sprit, cider, vin eller öl:
det mesta går ner faktiskt.
Brukar du bli för full: Kan hända
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: trivs rätt bra nu. Men en framtid har man ju alltid framför sig, tiden får se.
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle höras senare
Brukar du komma i tid: ja det brukar jag nog
När mår du bra: När livet känns som bäst och solen skinner
Vad saknar du: Mina hundar just nu
Hade du en bra kväll igår: Ja det tycker jag allt
Favorit dryck på morgonen: Juice, helst färskpressad
Rakar du benen: Ja det gör jag
Är du blyg?  Faktiskt både jag och nej
Sysslar du med någon idrott: Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:   det gör jag absolut
Har du spytt offentligt: Nae dt tror jag ikke.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: absolut ha sex
Är du nöjd med ditt liv: ja, men en rejäl månads inkomst vore pricken över i:et
Är du bortskämd: skulle jag nog inte påstå, lite kanske
Vad är det värsta du vet? Att vara deprimerad
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? den senaste tiden inte alls mycket
Vad behöver du just nu? glass
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? inte den blekaste
Vad använder du för shampoo? Väldigt olika
Vad är det finaste du fått? en minidator, kanske inte det finaste men det gjorde mig glad.  finns mycket fint jag fått :)
En speciell dag du minns: oj det finns många speciella dagar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Joakim
Är det okej att gråta:  Absolut, det är bra/skönt att gråta ibland
När grät du senast: kan varit för 2 veckor sedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åh, jag skulle shoppa en hel del, sen skulle jag bjuda min mamma på en resa till thai.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det tycker jag inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: jätte olika, men runt 10
Har du piercing: Jopp
Vill du gifta dig: jag tror det.
Är du bra på att laga mat: Den senaste veckan har jag nog överaskat mig själv i köket, svar ja jag tycker jag är bra på att laga mat
Är du flygrädd: Näe
Hur vig är du: inte direkt mycket, mindre o mindre för varje år som går
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, eller kall pepse
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Har du tandläkarskräck: Näe, under min tid med tandställning kändes det som mitt andra hem
Är du morgon- eller kvällsmänniska.är nog inget av det
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oja
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för sällan, men måste ta tag i det.
Senaste låt du hörde: Mad world- remix

Oj det tog sin lilla tid, nu börjar andra avenyn

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag snor den ; )

2009-03-24 @ 22:26:05
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0