jag lever





Min fredagkväll bjöd på en himla massa prat, skratt och en himla massa dricka och såklart mina käraste Adeline:)
Vi hade det riktigt trevligt, åt mat gjorde vi med. Senare så kom även jokke och Tomas hem hit. ja det är väl de som jag hade att skriva, minnet är kort men gott ;)

idag har jag sovitsovit sovit. nu känner jag mig levande igen och har tagit mig en dusch samt diskat och bäddat rent i sängen :)

Nu ska jag rota fram nått ätbart:)
ha en kul lördags kväll


just fan, magnus vann ju lets´s dance igår, fan vad kul. hejja på han

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du långt hår igen? :D fan vad fort det växte ;) vi måste ses snart. ;) Luncha innan du slutar på salongen?;)

2009-03-29 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0