vilse i stan?

hehe,
Precis varit ute och gått med Adeline och hennes pluttis Zimba (hund) Vi traskade på och ingen av oss är väl så haj så vägarna runt "city" så nu har man sett delar man aldrig sett förut, se om man hittar tillbaka till dem igen.
Nästa gång blir det promenad längs stångån :) mys.
Älskar att vara ute och promenera, friskluft sen är det ju alltid bra att röra på sig (dock pajjar jag den motionen redan ikväll, jag och mannen har köpt lite gott som vi ska ha framfören film nu- vardagsmys)

Dagen idag, har varit bra, Ewe var hos mig på salongen hela förmiddagen, tvättade och plattade hennes burr, sen rann tiden iväg och jag åkte hm vid kvart över 2, var bråttom till affären och beställa nytt golv, då det vi valde igår hade tydligen utgått ur sortimenten.  Sen var vi på ikea och köpte en hallmöbel som vi klämmde in i lilla pegan tillsammans med massa korgar och sen oss två, kändes rejält muppigt, som grädde på moset stannade vi på maxi och lyckades klämma in ytterligare två kassar med varor, det ni.

nu nalkas det film, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0