090513

jag sitter här i soffan och vet inte hur jag känner, så fruktansvrt nervös, vill bara bli av med skiten, gud vilken lättnad!
Men som sagt jag tänker inte tro nått, ingen seger i förskott , minns hur det var förra året har ju varit med om det förr liksom. Men riktigt skönt att det inte är hela gesällen nu, skulle inte orkat. nöjer mig med mian 3 moment, 3 för mycket!
Blääää.

Annars då, haft en kanon dag på jobbet, fått iväg 7 sälj- Riktigt bra :)
På bgen hem köpte jag med lite gött naturgodis som jag ska mumsa på ikväll, sen köpte vi vattenmelon med, måste mysa framför tv med lite gott så kanske jag inte tänker på hur nervös jag är, ( det tränger igenom rätt lätt, tro mig )

Ne nu blir det tv, sen en skön dusch, mys sen försöka soooova.
Hejhopp, önskar mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bella

Johanna vi är ju asbra på det där eller hur? VI KAN!!!! :)



Men som sagt, man vågar inte ta ut något i förskott. Hoppas du kan sova inatt, så ses vi imorgon!

2009-05-13 @ 20:02:19
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL mitt lilla gull :) ska sitta o hålla tummarna hela dan imorn,hör av dig när du e klar.Sov gött stumpan. Pussisen

2009-05-13 @ 20:39:11
Postat av: adeline

antar du försto att d va från mig ;)

2009-05-13 @ 20:40:15
Postat av: Sandra

Lycka till imorgn johanna =D hoppas de går bra :)

2009-05-13 @ 22:51:09
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Ska bli så fantastiskt :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-05-16 @ 12:32:06
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0