090518

Det regnar! och blåser en massa!
Fy fan, bara för jag ska gå till jobbet idag ( haft cykeln på stan i helgen ) så regnar det ute, usch jag vill bara dö för en stund, eller kanske bara få ligga i min säng och sova, sova tills jag själv vill gå upp. Fasiken vad det vore underbart.
Skolan var allt bra, då kunde man ta sig lite sovmorgon eller bara vara hemma, men nu- ne vuxenlivet är inte kul i alla lägen.

Känns ju som storm ute :S det är en riktig hemma dag idag, ni vet ligga i soffan och se på tv, men täcket över sig.
guld, tusan vad skönt det vore.

Men ikke, jobbet kallar. Och visst jag trivs hyffsat bra med mitt jobb, ingen fel med det, men just idag, bara idag!
Skönt att det är kortvecka iaf, hoppas jag oxå är ledig fredagen som min man och alla andra verkar vara- Älskar långhelg.

nemen, possitvt inlägg, om man skulle borsta tänderna!?
Hej påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0