090523

Fybubblan vad trött jag blev nu då!
Gick upp klockan 7, tog en dusch för att vakna till, och gud vad skönt det är att duscha på morgonen, Fixad och klas sitter jag ni här vi matbordet och ätit frukost och kollar runt bland lite bloggar.
Vad gör jag uppe så tidigt en Lördag!? Jo jag ska snart cykla ner till Sanna och göra en baluppsättning på henne då hennes bal är idag :) Spännande, hoppas det blir bra, har inte testar gjort den än, men brukar heller inte göra det då det oftast inte ser likadant ut andra gången, men klart vi har diskuterar igenom ett resultat, hoppas bara på att det blir bra :)
Tar med kameran så bilder kommer sen :)

Ne, ska packa det sista så jag får med mig det som ska med.
Hörs sen, kram


Kommentarer
Postat av: Erica

haha så brun man är då, eller inte..:P

2009-05-24 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0