090526

Gokväll.

Sitter här och väntar på att maten ska bli klar, jag vet sen middag men har haft annat för oss.
slutade jobbet kl 16 så då gick jag och gjorde mina naglar fina, vart riktigt bra, bild kommer men han just nu strul med att få in dem på datorn- sjukt irriterande! Man känner sig ganska handikappad när man har precis gjort naglarna, är ju anningens längre än vad jag har annars :) men det är fint och jag vänjer mig snart :)

iaf efter det så blev det lite ärenden sen kom Jocke hit så klippte jag han, sen ja efter det har vi bara fixat med maten, pastagratäng- muma :) god matlåda allså ;)

ne ska styra upp lite, lägger in bilder sen somsagt så ni får se hur fina naglasr jag har ( stolt!?)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0