090528

tjohej!

sitter i mjukis och myser, äntligen. Svin kallt ute, blåser och regna så är helt underbart att sitta och mysa inne nu.
Dagen på jobbet gick fort. Vart dock på dåligt humör på slutet.Men ficki iväg bra med sälj, 7 stycken- gillar vi! :) Haft en seg vecka så var kul att det vände nu, hoppas på bra imorn med :)

Efter jobbet så fikade jag med Amelie och så gick vi även en sväng på stan. När jag kom hem så åkte jag och mannen ner till priso och hämtade ett paket som kommit till mig, äntligen mina sandaler jag beställde i mars typ! super fina :)
Nu blir det snart mat, sent som vanligt men såäre!
Fredag imorn gööööttt!
                                                                        
bjuder på en suddig mjukis bild med ;)

ha en mysig kväll! kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin fina :) jag vill ha ett par från din sko.. hehe. Vi ses !?

2009-05-28 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0