Biomys

Har precis ätit mat, kyckling, vitlökskroketter och bearnesås- gott!
Smälter maten, ska snart diska tänkte jag- så himla kul.

Sen jag kom hem från jobbet kl 3 har jag hunnit klippa Alex, damsugit och torkat golvet- Lite duktig är jag väl?
Kände att det var dags att köra runt lite med golvmoppen.
Vad lite klockan är igentligen?! är väl för man slutade tidigt emot vanligt, blir ju några timmar extra att hitta på nått på.
Ikväll eller aa kl 21 blir det iaf bio, tror jag iaf hehe ne men det blir det, men är bara inte så jätte sugen på att dra mig ut i det här vädret, verkar ösa ner regn imellanåt- skitväder.

Nehepp, diska var det väl!
Vad ska ni göra för roligt i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0