det luktar eld!?

gissa vad? jag sitter i soffan och degar. Adeline gick hem för ett tag sen, har fixat med hennes hår, lite mörka slingor och sådär, riktigt avundsjuk på hennes längd på håret, om en ändå hade så men jag trivs riktigt bra i mitt korta oxå, tänkte tvätta mitt löshår och se om det tappar lite färg så kan man ju kanske ha det nåndag med :)

Åkte somsagt in till salongen idag, trevligt. övade på sara samt valde ut färg, blir nog bra det där :) betydligt mycket enklare än sist, har lärt mig att man ska göra det så enkelt som möjligt, stör mig så dant på mitt var förra året!
Efter det så blev det en sväng på stan sen åkte jag hem och möte upp Adeline så tog vi en runda på Montlé samt köpte med lite mat hem.
Väl hemma så fixade vi håret och åt. haha jag har även lykats satt eld på balkonglådan, eller det typ pyrde (heter det så?) i jorden, tur jag upptäckte det, kände bara doften av rök/eld så skulle se vad det var ute sen insåg jag att det var på min balkong, kunde gått riktigt illa ju men nu kan jag inte göra mer än att skratta åt själva situationen!

Snart dags att göra lite mat, är hungrig samt att vi måste ju ha matlåda tills imorgon.
tvkväll ikväll, först ut Färjan, sen tonårsliv (för det går väl fortf?) och sen ballar av stål.

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0