Godmorgon

hejhopp, ligger i sängen och ugglar, var visst jag som vaknade tidigt, trodde vi skulle bli väckta av en viss Wille, men icke nu är det jag som ligger här och lyssnar på två sömntutor.
kollar runt lite på nötshopping, hittat lite fina bikinisar jag vill ha, men ska kolla vad jag hittar på stan först.
Hade ni kul igår? bakis?
jag mår toppen, var somsagt hos mormor &morfar, det var trevligt åt gott och pratade och skrattade (vilket man oftast gör i deras sällskap).  Vi gick en sväng till majelden men det var för kallt och vi var dessutom förtidiga så vi gick hem igen. Vid halv 10 åkte vi hem och kollade på tv och myste.

Idag ska vi in till Nkpg och kolla på mc och bil grejen och är det varm så slinker nog en glass ner, aldrig helt fel det inte.
Ikväll blir det även grillning med mamma och pappa, sååååå gooottt, majskolvar och kött.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen medans dem sover, sen göra en gooood frukost till oss.

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0