hungrig!

så hungrig jag börjar bli, mannen står i köket och gör mat, kyckling med pasta-gott. Jag bidrog med en liten röra, med gräddfil blandat med sweet chili sås, super gott till fisk så till detta blir vi försökskaniner!

Dagen idag funkade, jag åkte på världens pollenallergi, och öste ner till apoteket vid 10 rasten, köpte allerginässpray-129:- och den hjälpte inte ett skit, visst i längden gör den säkert sin nytta men icke då. Satt och kämpade mig igenom ett par timma, kunderna hörde min täppa vilket blev jobbigt, lät som om jag sprungit ett maraton när jag försökte få fram vad jag ville. Så klockan 3 gav jag upp och cyklade hem,med ännu ett stopp på apoteket och köpte med mig en trogenvän- vanlig nässpray. väl hemma tog jag mig ett bad och bara låg och njöt.

Nu sitter jag somsagt och väntar på käk, har hunnit klicka hem lite smått och gott på nelly.com Men det vissar jag när jag fått hem det :) Älskar nätshopping,  speciellt när allt är bra när man får hem det.

Nu ska jag fixa lite, duka fram tallrikar och sådär, sen kommer kvällen bestå av att ligga i soffan och glo tv, är det nått bra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0