jag hade fel!

Okej, tydligen hade jag fel med att jag trodde regnet borde vara slut där uppe. Strax efter så började det åska och regnet stod/står som spön i backen, lagom just till klockan slog 2 och vi var tvungna att springa ut till tvättstugan, kul!
Nu ligger iaf tvätten och göttar sig i torktumlaren och jag har precis bryggt kaffe och värmt kanelbullar som vi ska fika på- smarrigt.

Hoppas verkligen det slutar regna så det blir bio.  För eftersom det just nu spöar ner så är man inte direkt sugen på att gå ner till sf, lär bli dyngsura med tanke på att man blev hyffsat blött av att bara gå några tiotal meter till tvättstugen.
Regn suger!

 nahepp, det var det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

saknar dej med sööötis!! du får med ha en bra helg, hoppas de slutar regna ;)

2009-05-22 @ 19:14:54
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0