så var denna dag snart slut

Sitter i soffan och kolla på det där melodifestivlasgrejsen, är det på Lördag den stora är?
Slutade vid 4a idag, öste hem på hojen. Bakade dumlekakorna som jag lovat pappa att göra tills han födelsedag. Efter det stack jag ner till Adeline och satt opch pratade och sådär- Tiden gick fort, så vid halv 9 åkte jag hem och då var maten klar, mums, ris och stroganoff. Och ja nu sitter jag här, eller just ja har hunnit sytt in ett par jeans med, blev perfekt!
Nu funderar jag på en dusch, sen krypa ner i sängen. Helvete vad nervös jag börjar bli, nästan jobbigare än förra året, kaske för man vet hur hemskt det är? fast det är lustigt, ena sekunden känns det OK andra jätte mindre ok. Men hoppas dagen snart är över och att den är det föralltid! lycka säger jag bara, men tar absolut inte ut någon seger i förskott.

Duschen sen sova! jobb imorn, hoppas på en helt okej jobb dag som idag, då syftar jag sälj!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0