Diska, superkul

Eller inte.. Har iaf precis diskat så nu är det rent och fint i köket! Men snart är väl diskberget där igen=/ Mannen envisas om diskmaskin, kanske vore nått ändå!!?
Till Middag blev det supergod Limekyckling och bandspagetti-Mums.
Ska snart hoppa i mysbyxorna sen ska vi gå bort till Maria och Daniel och se på nya Wallander-Läckan. Spännande, somsagt så älska jag verkligen Wallander filmern. mer mer mer..

Jahopp vad ska jag mer informera er om för intressant!? kanske att jag är helt sjukt trött om dagarna, Måste vara denna årstid, Grå och trisst, jag vill verkligen ha snö, tusan vad jag vill ha snö nu när jag tänkte på det, Super mysigt ju. Så blir det lite ljusare och vilket inte är fel. Men åter till tröttheten, kom ju visserligen hem rätt sent igår, tillbringade kvällen tillsammans med Jonas, Malin Wille och Melissa. Riktigt trevligt, Klippte och slingade Malins hår vilket blev jätte fint, samt en himla massa Mys och samtal med Melissa som börjat prata en massa, undrar bara vad hon säger? En glad rakare är det iaf, lovelovelove.

Näheni, mjukis på! Tisdagsmys!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, hur kunde du glömma att berätta om vår upplevelse igår ;-) Hoppas vi kan ses snart igen, är såååå tråkigt när de går flera veckor emellan :-(

PUSS på dig min putting! Älskar dig!<3

2009-11-17 @ 23:07:45
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; skönt att höra att det inte bara är jag då =)

2009-11-18 @ 15:00:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0