Fredagsmys!

För det är freeeedagsmys.....
ligger i soffan och ser på idol, eller nae nu har jag precis sett måns möller och snart är det nyheterna sen är det idol igen. Och kvällens idol tyckte jag var gryyymt, den som åker ikväll tror jag är Mariette! Tove diggar jag till tusen.

Gick en runda på stan efter jobbet idag, fick med mig nått men inte det jag var ute efter, ska hitta en julklapp att ge till mannen på söndag, Vi har bestämmt att vi ska få klappar varje advent enda fram till jul bara för jag älskar julklappar, hihih. Problemet är bara vad jag ska köpa, grymt grymt svårt, men tror kanske jag har kommit på en bra sak, ska kolla lite imorgon igen. Ska nämligen jobba imorgon mellan 11-14 , jag vet känns riktigt surt när det är helg, fast samtidigt så gör det mig inte så mkt, är bara 3 timmar, hellre det är söndag mellan 16-20! Så ja efter work blir det nog en lite snabbis på stan, kvällen vet jag inte hur den ser ut, vi är iaf hundvakt till guinness fram till kvällen.

Nähäpp man kanske skulle ta lite glass med krossad choklad, Gooooooooooott!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0