Godmorgon

Ligger fortfarande i sängen och drar mig.. Ska snart upp och fixa mig, sen äta en god lördagsfrukost:)
Blev som jag trodde igår, Mariette åkte ur idol. Shit vad bra det var igår, allt var så mäktigt med så mkt folk, Tove är verkligen en favorit hos mig, diggar henne och igår var hon grymt bra!

Somsagt jobb idag mellan 11-14, Har väl ingen direkt jätte lust med det:/ undrar vilka som jobbar idag? Ajja blir nog bra, tiden går nog ganska fort.  Får bli en chailatte på vägen ner till jobbet, Så jäkla gott!

nähäpp,om man skulle fixa lite så man inte blir för stressad,är ju ändå helg så vill ha den känslan kvar även om man ska jobba!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack =) den köpte jag faktiskt på Ica maxi förra året.

2009-11-29 @ 22:03:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0