Ny dag, ny vecka!

Måndagmorgon och jag sitter i soffan och väntar på att jag ska dra till jobbet.
Blev klar liiite tidigt idag bara för jag gick upp tidigare än vanligt bara för att duscha och var lite väl snabb än tänkt. Så jag här sitter jag nu, hann till och med äta frukost i lugn och ro vilket jag inte kunnat gjort de senaste veckorna för jag är så gryyyymt trött nu för tiden.
Har haft en lite jobbig natt, har haft ont i magen ända sen igår morse och det ville inte ge sig riktigt,så börjar väl bli dags att ta kontakt med en läkare så jag får göra nån sorts hälsokontroll, Men vill inte, vågar inte bara för jag är rätt säker på att nått inte står riktigt rätt till! men men jag lever iaf!

Och när kommer snön då? tusan vad jag längtar, om en vecka är det ju första advent och då är det verkligen jul/vinter på riktigt så kom igen nu du där uppe! snösnösnösnö,mysmysmys

Ha en bra dag, Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0