rubrik hit rubrik dit

Mums, har precis gjort en goood Wok som står på spisen och göttar till sig, väntar på att nudel vattnet ska koka upp! Det är vad våran middag serverar! Smarrigt.

Efter jobbet så gick jag och möte upp Jocke om jobbade på mitt jobb förut men som tyvärr har slutat. Vi satte och och tog en kaffe, eller jag tog en chailatte- så underbart goooott så det finns inte. Känns som jag hamnat i nått beroende av chailatte och vanlig latte, pimplar latte som tusan på jobbet, så gott :)
Men iaf, det var mycket trevligt att ta en fika med honom och snacka en massa skit. Efter det sprang jag in på hemköp och köpte med mig wokgrönsaker hem, fick även med mig en skitgullig påse med pyttesmå russinpaket, bra om man är sugen på nått såhär på kvällskvisten


ojsan, såg att jag höll på med ett inlägg här jag, sprang ut i köket för att fixa klart maten och nu har jag även hunnit ätit. Så tillbaka i soffan igen, tänt lite ljus och inväntar alla program som är ikväll och det jobbiga är ju att allt börjar kl 20, Why? Så först ut kör vi "arga snickarn" sen kollar vi "bonde söker fru" och sist men inte minst "sthlm arlanda" åhhhh nu blev jag ju ännu mera super sugen på resan jag har framför mig, nästa fredag bär det ju somsagt av till gran canaria men dock åker vi ju från Nkpgs flygplats vilket ska bli super skönt, slippa resan upp till arlanda och knölla runt där.

åh kom på att jag mååååååste in till nkpg och fixa lite saker innan vi drar oxå, för sen på lördagen dagen efter vi kommer hem den 7e så är det dop för min brorsdotter så måste fixa en doppresent som jag kommit på, kan ju vara bra att ha den fixad innan vi drar! Ska se vad mannen säger om en tripp dit imorgon, det vore perfekt för det tar ett tag att fixa "den här saken" som jag inte vill säga vad det är här än då min putting" svägerska" läser min blogg, hihih. spännande va ;)

Nu börjar det på tv:n.
Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja vi får hoppas det.



Nae inte riktigt så kort då skulle jag bara ångra mig, men iaf ta bort 10-15 cm mitt hår är så lååååångt. Jag har faktiskt varit brunett en gång i tiden när jag gick i 9:an, men ångrade mig, men nu när man är lite äldre så kanske man ska få bort den här blondin stämpeln hehe. Du har alltid varit mörk va? Kram

2009-10-22 @ 17:54:43
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe okej, jag kommer inte ihåg hur du såg ut när vi bodde i rambodal :P



Skönt det låter att åka utomlands, jag skulle också vilja lämna Sverige några veckor. Det börjar bli så kallt här nu :( Kram

2009-10-22 @ 19:08:03
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaa, jag blev livrädd :/ usch.. Händer i helgen då? Kram

2009-10-23 @ 22:40:04
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0