En långsam dag..

ja guuuuud vad denna dag har gått långsamt, längsta måndagen på väldigt länge =/  Känns som klockan gått i snigelfart, Men sen tillslut vart klockan 17 och jag stängde av min dator och cyklade hem. Nu sitter jag i soffan mätt och belåten efter en middag som bestod av soppa. Har även hunnit med en varm skön dusch och en super duper hår inpackning på det, det behövde mitt hår kan jag säga, och ännu mer behöver det en klippning, som jag förövrigt hoppas bli av denna vecka :) Det behövs vare sig jag vill eller inte!

Jag hoppas verkligen inte hela denna vecka ska fälja samma långsamma spår som den här dagen iaf, då går jag under!
Så vad sker nu då? ingentingen, bara slappa och se på tv, färjan idag vad jag vet sen får vi se, kanske en film, tips?

Sa jag att jag gav upp jakten på jackan och beställde en istället? det gjorde jag iaf och den skulle komma v45, får avgöra då om det var bra eller dåligt, vet inte riktigt vad jag tycker, diggar den på bild men vi får se:) är ju bara skicka tillbaka den om inte annat, svårare än så är det ju inte.


Nu ska jag tända lite ljus här i lägenheten så vi får till mys stämmningen! Sen krypa under en filt och se tv, och stanna där tills det är dags att förflytta sig till sängen och sooova, byte företsen till duntäckena igår, så sköööööööööööööööönt.




Kommentarer
Postat av: Erica

hoppas jackan blir bra. Men snyggo vad gör du på fredag? Tänkte om vi skulle ses innan du åker fårn sverige ;)

2009-10-19 @ 22:14:25
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, det var länge sen. Fin header du har :) allt bra med dig annars?

2009-10-19 @ 23:06:47
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härligt. Jo här är det också bara bra, lite mycket om dagarna bara, men får hoppas det avtar lite smått snart :) Tack! :) Du funderar inte på några barn då? hehe. Kram

2009-10-20 @ 13:50:42
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo men nu är det mycket, går jag inte i skolan så jobbar jag och jobbar jag inte så gör jag allt de där tråkiga som att städa och tvätta hehe. Jag pluggar till undersköterska nu, och sen funderar jag på att söka sjuksköterska också, men får se hur mycket man orkar med. Jaså fick han?:D gud va roligt, du får hälsa och gratta honom :) Hoppas du får en egen snart då som du kan gosa med :) Kram

2009-10-20 @ 21:16:39
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, du måste komma hälsa på snart snuttis! Yees, inte ens tre veckor kvar nu, det blir så bra!!!

Saknar dej! Pussåkram

2009-10-20 @ 22:12:06
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0