Godmorgon

Ligger i sängen och glor runt lite på bloggar och osv. Vaknade 7 och kunde inte somna om. Vet inte om det är för jag är grymt förkyld eller om det kan ha en anledning till att jag är lite pirrig i mage :) Wohoo för om ett par timmar så drar jag och Joakim till Spanien, Det ska verkligen bli helt helt heeeeeelt galet skönt och kul.  Njuta av varenda dag till MAX.
Har lite att fixa med idag innan vi drar, väskan är inte färdigpackad än, det är fasiken svårt och packa väska tycker jag, vad ska med? och vad ska inte med? men det löser sig nog.  Går ju alltid shoppa där;)

Igår var vi hemma i Kimstad på kalas för min Lillebror som fyllde 19 år. Vart tar åren vägen, nästan läskigt vad fort tiden går nu. 1men det var iaf super trevligt. goda mackor och super gooood tårta, mums. Längtar till jag fyller :)Jag och mannnen stannade iaf kvar ett tag extra, tycker det är mysigt att va hemma lite. Melissa ska mamma och pappa vara barnvakt åt tors-lördag så hon stannade kvar. Jag tog på henne på pyjamas och la henne på min mage så satt vi och kollade på tv, slutade med att hon somnade som en liten gris, Hon är sååååååååååå fruktansvärt söt så jag vet inte vad, Jag är  världens stoltaste moster och Gudmor(fadder)! <3

Nej hörrni, nu ska jag ta mig en dusch, fixa mig, packa klart sen en sväng till apoteket, sen drar vi!
Ha det så bra här hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, stolt moster?? Är du min syster?? :-D

Hoppas ni har de bra i Spanien, ses på lördag!

Puss putting <3

2009-11-05 @ 00:38:54
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas du har en bra resa :)

2009-11-05 @ 20:56:23
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0