Godmorgon gottfolk

Ligger i sängen och "drar" mig, ledig från jobbet idag,göttgött! 
Så ska snart upp och göra en gooodfrukost tänkte jag, sen hoppa in i duschen, måla naglarna osv. Sen måste jag nog ta en sväng ner till stan oxå, måste blandannat köpa hårspray, finns inte en droppe spray i den. Så det måste inhandlas. Måste även kolla ut min outfit jag ska ha ikväll, fortfarande lite oklart men ska testa lite sen här hemma. Blir nog bra (hoppas jag) 

Igår så var det någon modekväll på galleria Leo, Var 25% på hela sortimentet inne på scorett, Så fick med mig ett par over knees stövlar hem, är dem som jag testade förra helgen,men tyckte satt för slappt, men nu igår när jag hade jens på mig så satt dem "helt okej" faktiskt, så köpte dem nu ändå, var ju 200 spänn billigare :) Hittade även ett superfint armband som hängde med mig hem oxå:) Trevligt.



Vad tycks?


Näääää usch,kom precis på att jag måste städa här hemma, ser ut som en bomb har kastats in i sovrummet, herregud så det ser ut, chockad över mig själv faktiskt, jag som hatar när det är stökigt hemma!

Kanske lika bra att ta tag i det med en gång.
Ha en bra dag, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0