hösten gör mig trött..

så fruktansvärt trött så det finns inte :(  gud vad jag vill sooooooova.  grått och disigt ute är det med, verkligen som gjort för en tråkig dag, skön inställning va? veckan verkar iaf gå i måndagens fotspår som jag misstänkte =/  nu om nått längtar jag verkligen bort till Gran canaria..

Var äntligen och klippte mig igår, cyklade hem till Adeline direkt efter jobbet, så klippte hon mig, vart jätte bra, klippte ihop det mer eftersom längderna fram till var så mkt längre än bak. Sen så stannade jag kvar en stund och umgicks sen tog jag hojen hem. Kollade tv och somnade. Gud vilka roliga vardagar man har, jobbar äter sover, heja!

Och nu då, nu ska jag borsta tänderna, sätta ett plåsterpå mitt skoskav och sen börjar det bli dags att dra sig ner till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har bara en termin kvar nu, så jag går ut till sommar :) Men då ska jag plugga upp lite andra betyg som behövs för att söka SSK som sedan är på 3 år. Jag har ju en hel del år kvar i skolan hehe.



Lägg upp en bild så jag får se den nya frisyren :)

Ha en bra dag! Kram

2009-10-21 @ 11:50:17
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Erica

skönt att bli klippt :)

ja du vilket liv man har, jobb och inget mer hinner man med, typ :P Men på fredag ses vi? :D:D <3

2009-10-21 @ 15:10:10
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Angelica

Njaa beror ju på vart man vill jobba. Nu är det ju nästan jobbstop överallt, men annars skriks det ju efter undersköterskor, så jag antar att det kommer komma in massor sen, eller jag hoppas iaf :D



Långt hår är väl inget kul :P Jag funderar på att klippa av mig mitt och sen färga det ljusbrunt eller brunrött. Vad tror du om det? Kram

2009-10-21 @ 17:47:44
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0