jag överlevde....

Nyss hemkommen från en promenad jag gav mig ut på, gick ner till Priso för att inhandla lite grejer till middagen sen hämta ut ett paket som jag fick sms svi om. OJ vad jag ångrar att jag hämta ut det där paketet fy tusan var en stor säck med grejer och inte nog med det så var den super tung plus att jag hade en kasse med tunga varor i oxå- Kändes ett tag som jag skulle dö, men jag kämpade mig hemmåt med säcken slängades bakom mig, haha såg ut som en tomte! :D

Nu är jag iaf hemma, precis ätit en goooooood clementin, måste vara det bästa med vintern- mums.
Funderar på vad man ska hitta på ? dagen har än så länge varit extremt lugn, eller ja utöver den "lilla" promenaden. Men men kan ju vara skönt det med. Kanske städa vore nått? Sen skruva upp ljuslyktorna som gömde sig i säcken:) Var även en massa julgardiner som fanns där i, men dem får nog vänta nån månad eller 2 innan dem får åka upp, super söta är dem iaf.

Här är bilder från deras hemsida jotex, på sakerna jag beställt.. blev även lite sängkläder och en fönsterstjärna!





Ja ni ska nog göra mig en kopp kaffe och kolla om det finns nått skit att se på tv, OKEJ nu blev jag fruktansvärt sugen på en chailatte från expresso house, lätt den godaste som finns! mums, ge mig nunununununu


Kommentarer
Postat av: Emma

vad mysigt med nya sådana saker..



puss på dig snygging.. saknar dig!

2009-10-15 @ 19:58:39
URL: http://www.emmajohanna.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0