okej, Jätte ont !

Jag brände mig på hela undersidan av handleden förut när jag skulle ta en sak från ugnen, Och ja det gör ont så inåthelvete svider och har sig, och ser ut att kunna bli en riktigt snygg blåsa, not! Verkar inte spela nån roll att jag hade handen under kallt vatten tills den domnade bort, icke icke, klart jag ska lyckas få till det lite titt som tätt! Skit somsagt..

Sitter iallafall i min älskade soffa och tycker synd om mig själv, dricker citronl lättdryck och äter rostad majs(?) Mannen i huset stack ner till Jimmy för att se LHC-Brynäs, Jag valde att stanna hemma och se på singing bee och lyxfällan. Visst hockey gillar jag, men gillar mer att se det live än tv, mer stämning!

Ne ska gosa ner under en filt, kanske slå en pling till Malin och se hur livet leker en dag som denna hemma hos familyn.

Ha en mysig kväll :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0