Söndagsmys

Precis ätit en super smarrig frukost framför tvn med massa tända ljus. Riktigt söndagsmys.
Gick bort till ica och köpte färska frallor och massa gott :) mums.
Nu ligger vi och slappar i soffan, Måste snart ta tag i lite städning här hemma, sen duuuuuscha! Fan kom på att det är tvättstugetid kl 18 med :( Men alltid gött och få allt rentvättat..
Ska även åka till Kimstad. Ska fixa mamma och lillebrors hår sen blir vi bjudna på middag:)

Dagen igår var trevlig, först ut stan med mamma. Började med fika sen shopping. Blev inget till mig själv utan jag köpte paket till lillebror som fyller 19 på torsdag sen så köpte jag även dop present till Melissa! Mamma därermot shoppade mera, lite kläder och super snygga stövlar!
Efter det drog jag upp till mormor & morfar, åt lunch med dem sen fixade deras hår. Blev riktigt bra, alltid så bökigt med att permanenta henne hemma, men det löste vi riktigt bra, bättre än de flesta gångerna :)
Kom hem vi 21 och kastade mig i soffan jämter en genomförkyld Jokke, Hopppppas verkligen inte jag åker på nått nu innan resan.  Skulle inte förvånna mig då jag haft huvudvärk hela veckan hittils :( usch, hatart!

Nähepp, städa var det ja :(

Föresten, ni har väl inte glömt ställa tillbaka klockan 1 timma? Blev lite fundersam imorse när klockan var halv 11 och en annan visade halv10! Varför ställer vi ens om klockorna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0