det här med rubriker allså

hejhop.. Ligger och tittar på sverige matchen, eller tittar och titta lyssnar mest och tittar till när det verkat hända nått. Fotboll är inte mitt största intresse, då föredrar jag mer hockey.

Som jag sa igår, hoppades på en vändning på jobbet idag då gårdagen inte var nått att hurra för. Och vändning det blev det, även att motivationen inte var på topp i morse så gick det ändå vägen, med några koppar kaffe funkar det mest. Hoppas på grym dag imorgon och bra avslut på veckan på fredag. :) men  " man skall inte ropa hej förens man kommit över ån" eller vad är det man säger?


Okej varför blir all text finstilt nu för då? går inte klicka bort- irriterande.  Men men är väl kanske fint det med.
Annars idag efter jobbet har jag inte gjort
någonting direkt. Tog en varm dusch, drog på mig myskläder och hoppa ner i soffan och här ligger jag somsagt fortfarande. Funderar på om jag ska pallara mig ut till köket och se om det finns nått smarrigt och äta, sugen på nått men vad är alltid den stora frågan!?

vi får väl se.. Nu ska jag glo vidare på tvn och snart börjar idol, missade det igår så tänkte se det idag iaf, det är ju auditoneran (stavning) som är det roliga med hela programet.

Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0