Fredag

Godmorgon:)

Precis ätit upp frullen och fixat klart mig. Känns så skönt att bara sitta och ta det lugnt en stund innan man ska iväg!

Igår efter jobbet så hängde Malin Larsson med mig hem så färgade/klippte jag hennes hår, Blev riktigt bra, en brun med röd/violetta inslag, Riktigt riktigt snyggt och som vanligt blir jag avundsjuk och vill med färga och ha låååång hår. Får nog tusan bli extension inom en snar framtid.
Följde henne ner till tåget efter så det blev en promenad i regn, men det var rätt mysigt faktiskt. Sen ta en varm dusch och gosa ner i soffan och se på tv.

hahaha kollar på vakna med the voice, nån mer som brukar se det till frukosten. Nu är det rapataaaaak! sjukt..

nu ska jag läsa igenom lite bloggar sen börjar det bli dags att dra sig till jobbet, hoppas dagen går superduper fort för sen är det helg, Kanske liseberg imorgon, kanske inte! Det får vi reda på idag.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0