Godmorgon med vakna!

hejhopp, godmorgon.
Sitter i soffan och ser på Vakna med the voice och försöker trycka i mig lite frukost. Mår så illa och mitt huvud är inte att leka med! När går det över!? usch...
Annars så lever jag, myser lite av att Hösten är på G (även om det var riktigt varmt igår) men det är iaf september så den är på g, och jag tycker det är så mysigt med hösten, tända massa ljus på kvällarna, mysiga stickade tröjor och snygga stövlar. Föresten så var vi på Ikea igår och köpte en massa ljus och äntligen en RÖD filt :)

Dagen idag består i vanlig ordning utav jobb 9-17. Efter det blir det hem, fixa lite här hemma,para strumpor som jag inte orkat gjort än(tvättade i Söndags) hehe!  Tror även vi ska ta en lite promenad bort till Maria och Daniels lägenhet som dom får idag- Kul att se hur den ser ut.

Nu ska jag leta fram en mysig tjock tröja, vädret ser "burrigt" ut så det blir somsagt mysa ner i en tjocktröja.
Ha en fin dag, Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

men va fasen, ska ni härma oss med allt eller? RÖD FILT!!! haha ;D;D

2009-09-02 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0